1. Gavę Jūsų užsakymą, el. paštu informuojame, kad užsakymas gautas.

2. Užsakymo vykdymas:

Gave Jūsų užsakymą, užsakymo būsena rašo „Laukia patvirtinimo“.Pradėje vykdyti užsakymą, būsena pakeičiame –„užsakymas renkamas“. Sutikrinus užsakymą atsiųsime rekvizitus apmokėjimui bei mokėtiną sumą ir būsena pakeičiama-“Laukiame apmokėjimo”.

3. Gavus apmokejima el. paštu atsiunčiame patvirtinimą, kad užsakymas įvykdytas ir pakuojamas siuntimui.

4. Jei apmokėjote savo užsakymą ir per parą negavote mūsų patvirtinimo, prašome susisiekti su mumis. (Darbo dienomis)
5. Užsakytas prekes Jūsų nurodytu adresu pristatysime su Omniva į artimiausia paštomatą , Lietuvos paštu ( į artimiausia pašto skyrių registruota siunta) per 2-3 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo. Pristatymo kaina priklauso nuo siuntinio svorio Lietuvoje (Registruota ir pirmenybine siunta).

Kainos:  užsakymam iki 30 eur. 

3.00 eur.

6. Jei užsakymo suma viršija 30 Eur., siuntimas paštu – nemokamas. 

Išsiuntę prekes, vėl Jus informuosime el. paštu.

Įvedę gautą registracijos numerį adresu: www.post.lt/lt/?id=553 


7. Jei negausime apmokėjimo 3 dienas nuo užsakymo pateikimo datos, Jūsų užsakymą panaikinsime.

 

8. Atskiru susitarimu prekes galima atsiimti Kaune. Tokiu atveju apmokėti galima atsiimant prekes. 

9. Dėl pristatymo už Lietuvos teritorijos ribų susisiekite su mumis individualiai.

 

10. Garantija suteikiama prekės detalėms arba jų grupei, esant netinkamos kokybės žaliavai arba kai prekė dėl defekto neatlieka savo funkcijos.
11. Nepriimamos pretenzijos dėl atspalvių neatitikimo. Mes neatsakome už nevienodą klientų monitorių spalvinį kalibravimą. Skirtingų dažymo partijų idealus spalvinis atitikimas taip pat neįmanomas. Garantija netaikoma besidėvinčioms dalims, sugadintoms dėl netinkamo naudojimo, sugadintoms siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo prekėms.

12. Prekės grąžinamos Lietuvos Respublikos įstatymais numatyta tvarka. Pirkėjas pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, bet ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo prekės išsiuntimo datos, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjui, kartu su užsakymu lydinčioje sąskaitoje nurodytu adresu. Siunta turi būti supakuota į specialiai smulkioms siuntoms skirtą pakuotę su paminkštinimu. Prieš išsiųsdamas brokuotą prekę, pirkėjas turi laisva forma elektroniniu laišku info@jewel.lt informuoti apie brokuotą prekę ir ketinimą ją grąžinti

13. Jei kyla neaiškumų, prašome kreiptis skiltyje „kontaktai" nurodyta užklausos forma.